Terre Bleue kaapte tijdens de tweede editie van de Belgian Fashion Awards, georganiseerd door Flanders DC, Weekend Knack en MAD Brussels, de prijs van ‘Fashion Brand of the Year’ weg. Het is een titel die Terre Bleue met trots draagt, vooral omdat de stem van het Belgische publiek doorslaggevend is in deze verkiezing. Terre Bleue haalde het van 19 andere Belgische topmerken en mag zich nu een jaar lang het favoriete modemerk van de Belgen noemen.

Voor Terre Bleue betekent de award van Belgian Fashion Brand of the Year veel, héél veel. “Het is een erkenning voor het hele team dat iedere dag hard werkt aan ons modemerk, én het bewijs dat we kunnen rekenen op een heleboel trouwe fans”, benadrukt Liesbeth De Keyser, Marketing Manager van Terre Bleue.
“Wij zijn als modehuis doordrongen van wat onze klanten doen, verlangen en graag dragen. Dit vormt dan ook de belangrijkste inspiratiebron en richtlijn bij onze ontwerpen. Dat onze fans hun stem laten gelden, is voor ons het mooiste compliment en dé drijfveer om seizoen na seizoen het beste van onszelf te geven.”

Al sinds de start van Terre Bleue, 15 jaar geleden, creëert het Belgische modehuis casual chic kleding die je flatteert en doet stralen. Studio Terre Bleue, het designteam in het hart van het bedrijf, slaagt er telkens weer in om een unieke mix van creativiteit, kwaliteit, pasvorm en combineergemak te brengen.

Dirk Perquy, CEO van Terre Bleue verklaart: “Terre Bleue heeft een hart voor mode, maar vooral ook een hart voor mensen. Kwaliteit, authenticiteit en respect zitten in ons DNA. Kleding maken die er elegant en stijlvol uitziet – tot in de details! – comfortabel zit en perfect past, is onze missie. Deze award beschouwen we als een ode aan onze fans. Ik wil hen heel erg bedanken voor de steun. Wij zijn trots en dankbaar dat we hen iedere dag mogen inspireren met onze collecties.”

“De award is de verdienste van het hele Terre Bleue-team”, vult de CEO aan. “Zonder hun passie en gedrevenheid was dit niet mogelijk. Elk kledingstuk legt een hele weg af voor het in de boetieks belandt: van het ontwerp, de productie, marketing, sales, … tot in de paskamer. Het is dankzij alle gepassioneerde medewerkers dat wij onze klanten keer op keer blij kunnen maken met die sprankelende look die perfect bij hen past. Van harte bedankt iedereen!”

Steps op bezoek bij Terre Bleue

In ons oktobernummer lanceerden we een leuke wedstrijd waarbij 10 duo’s Terre Bleue konden bezoeken. De 20 gelukkigen mochten donderdagavond een bezoekje brengen aan het kloppende hart van Terre Bleue: Studio Terre Bleue. Na een leuke ontvangst en een apero gidste CEO Peter Perquy de winnaars door het bedrijf tijdens een boeiende rondleiding. Alle winnaars kregen een goodiebag en een voucher ter waarde van 100 euro meer naar huis. Een bijzonder geslaagde avond!

 

Over Terre Bleue:

Het Belgische label Terre Bleue bestaat sinds 2002 en biedt een dames-, en herencollectie aan. Het merk opende zijn eerste boetiek in 2004. Vandaag zijn er in België 17 Terre Bleue concept stores en meer dan 250 multimerkenwinkels die het merk verdelen.

De hoofdzetel van Terre Bleue bevindt zich in het Oost-Vlaamse Eke-Nazareth. Het label behoort tot het modehuis Duror dat in 1938 opgericht werd door de familie Perquy en dat wordt geleid door Dirk en Peter Perquy.

Voor meer informatie kan je terecht op www.terrebleue.com