Gezocht: Belgische Coca-Cola Lightman

564

28 MEI 2014 | Ben of ken jij een man die verdomd sexy is, maar ook grappig, charmant, handig én sportief? Dan ben of ken jij misschien wel de nieuwe Coca-Cola lightman. Coca-Cola startte immers een zoektocht naar een Belgische bink. Stel jezelf (of je buurjongen, broer, baas, collega, vriend of lief) kandidaat via coca-colalight.be en maak kans op een citytrip naar New York mét shoppingbudget van 5.000 euro.

De Coca-Cola lightman is een icoon. In 1994 bracht hij als bouwvakker het hoofd op hol van miljoenen vrouwen wereldwijd. In zijn voetspoor volgden de glazenwasser, de bezorger, de klusjesman en vorig jaar de sexy tuinman, een rol weggelegd voor het Britse model Andrew Cooper. Dit jaar – 20 jaar na de eerste reclamespot – gaat het frisdrankenmerk op zoek naar de Belgische Coca-Cola lightman. “En dat is een man die alles heeft. Dus niet alleen een sixpack, maar ook humor, charme en handigheid”, vertelt Gaëtan Van de Populiere, Marketing Director Belgium & Luxembourg.

Meedoen is even spannend als simpel. Upload op www.coca-colalight.be een foto van je knapperd, met een woordje uitleg waarom hij jouw ideale Belgische Coca-Cola lightman is. Een jury selecteert vervolgens de top 20 uit de 50 meest populaire kandidaten, waarna de wedstrijd verdergaat via de website. De tien mannen met de meeste stemmen nemen het in de finale op 10 juli tegen elkaar op…

En de uiteindelijke Belgische Coca-Cola lightman? Die gaat lopen met onbetaalbare vrouwelijke aandacht… maar ook met 10.000 euro, een duoticket naar New York en een hoofdrol in een nationale campagne voor Coca-Cola light. En omdat hij nergens zou staan zonder diegene die hem selecteerde, krijgt de winnende meter/peter een citytrip voor vier personen naar New York cadeau inclusief shoppingbudget van 5.000 euro.

Wij zouden niet twijfelen als wij sexy, grappig, charmant, handig én sportief zouden geweest zijn!

Bart Casteleyn