Hottie gespot: sexy Scott Eastwood is de nieuwe Davidoff Cool Water-man

706

Hottie gespot! Bij een lekkere en frisse geur hoort een knappe en sexy vent. Scott Eastwood – Amerikaans acteur, model en jawel, de zoon van… –  zet zijn eerste stappen in de geurenwereld en wordt het nieuwe gezicht van herenparfum DAVIDOFF Cool Water. De sexy en coole hunk zal vanaf de zomer wereldwijd te zien zijn in de nieuwe reclamecampagne van de parfumklassieker.

Deze zomer komt Davidoff met een tv-commercial waarin de oceaan centraal staat. Scott Eastwood heeft een flinke dosis talent in huis. Niet alleen zijn acteertalent helpt hem een aardig handje op weg, hij is bovendien ook gezegend met opvallend goede looks! De sexy Eastwood zal met zijn ontblote, afgetrainde lichaam schitteren in de komende campagnes (tv-commercials en advertenties) van Davidoff. De acteur treedt hiermee in de voetsporten van niemand minder dan Paul Walker. 

De Davidoff Cool Water-man

Scot Eastwood belichaamt echt de spirit van Davidoff Cool Water. De Davidoff Cool Water-man is authentiek en zelfverzekerd. Hij bezit zelfvertrouwen, heeft een natuurlijke en ongedwongen houding en neemt zichzelf nooit te serieus. Hij is avontuurlijk ingesteld, is graag buiten, geeft om het milieu en is, in hart en nieren, een man van de oceaan. De opkomende ster past perfect bij de Cool Water-geur. Scott Eastwood heeft zich altijd ingezet voor schonere oceanen en is begaan met de natuur. Hij vertegenwoordigt een nieuw type man en hoort bij de nieuwe generatie mannen die graag buiten zijn en avontuurlijk ingesteld zijn.

hunk

Wie is Scott Eastwood?

Scott Eastwood is dan ook erg vereerd dat hij het nieuwe gezicht van de campagne zal zijn. Hij is niet alleen hot in Hollywood, maar ook superhot op het strand én op een surfplank. Hij is een man van actie. Geboren en getogen aan de zee in Californië en Hawaï, is hij een liefhebber van de oceaan en een gepassioneerd zwemmer, duiker en surfer. ‘De oceaan maakt, al zolang ik me kan herinneren, een belangrijk deel uit van mijn leven. Ik ben er trots op dat ik het gezicht van de geur wordt die synoniem is aan deze levensstijl (zee en frisse lucht).’ Het model is er trots op om Love The Ocean-campagne te ondersteunen: de samenwerking tussen Davidoff Cool Water en de National Geographic Society met als mondiaal doel om in 2020 10% van de wereldzeeën te beschermen.

Een opkomende ster in Hollywood

2015 is het jaar waarin de 29-jarige Scott Eastwood, de zoon van de legendarische acteur en filmmaker Clint Eastwood, in het stralende voetlicht treedt. Hij had de voorbije jaren al enkele bijrolletjes gespeeld, in onder meer: Gran Torino, Texas Chainsaw 3D,  Trouble With The Curve en Fury (met Brad Pitt en Shia LaBeouf). In het romantische drama The Longest Ride vertolkt hij zijn eerste echte hoofdrol. De film is sinds april te zien.

De tv-commercial

De nieuwe campagne, gefilmd aan de Hawaiiaanse kust, benadrukt de unieke band tussen de mens en de oceaan, een oerrelatie bestaande uit respect, verantwoordelijkheid en sensualiteit. Het laat de Cool Water man in actie zien, duikend in het kolkende water. Synchroon met de elementen, wordt hij één met de oceaan: What makes the ocean, makes the man.

Hierbij alvast een voorsmaakje: