Katy Perry is dé ster van de nieuwe holidaycampagne van H&M. De zangeres schittert onder meer in een coole Elfie Selfie-sweater. “Mijn favoriet stuk uit de collectie!”

De campagne met tv-sport wordt officieel pas op 23 november gelanceerd, maar H&M trakteert al op een voorsmaakje. Katy Perry heeft speciaal voor de commercial een nummer opgenomen: Every Day Is A Holiday. De spot is – zoals Katy zelf – volledig over the top.  Ze verschijnt eerst als een fee en tovert vervolgens een fantastische groep figuren tot leven, van levensgrote peperkoekmannetjes tot gigantische cadeaus op rolschaatsen en reusachtige teddyberen. Het geheel heeft een hoog tempo en verandert constant, waarbij Katy elke scène haar eigen draai geeft.

“Het favoriete stuk uit de collectie is ongetwijfeld de Elfie Selfie pull”, vertelt Katy Perry. “H&M maakt sinds mijn 13 jaar een deel uit van mijn stijlevolutie. Toen begon ik leuke, betaalbare H&M stukken te combineren met mijn vintage garderobe. Ik kan niet wachten om jullie garderobe dat extra sprankeltje te geven met deze magische holidaycollectie.”

De collectie bestaat uit lippenstiftrode jurken, smokings met open mouwen en een T-shirt met paillettenborduursel in de vorm van een rode trik. Overal zijn bijzondere details te vinden, van franje op een zwart minirokje tot het motief op de perfecte kersttrui.

De Holiday-collectie van H&M is vanaf midden november wereldwijd in H&M-winkels verkrijgbaar.

 

6125_119

Trui 19,99 euro

 

6125_115

Trui: 19,99 euro.6125_113

T-shirt 9,99 euro – Blazer 49,99 euro – Oorbellen 7,99 euro6125_112Jurk 19,99 euro – schoenen 79,99 euro

 

 

Giftcards steunen Unicef

H&M steunt tijdens de feestdagen kinderen in Myanmar met speciaal ontworpen giftcards. Voor elke verkochte kaart schenkt de H&M Conscious Foundation 5% van het bedrag aan UNICEF. UNICEF zal het geld gebruiken om kwaliteitsonderwijs te bieden voor kwetsbare kinderen in Myanmar, waar een dringende behoefte is om de toegang tot basisonderwijs te verbeteren. Met de giftcard-campagne willen UNICEF en de H&M Conscious Foundation meer dan 350.000 kinderen bereiken met hoogwaardig basis- en lager secundair onderwijs in de staat Rakhine. De giftcards zijn tot en met 31 december wereldwijd in H&M-winkels verkrijgbaar.