Start to tweet (24)

43

1 APRIL 2014 | Onze stagiaire Marlies smijt zich als groentje op de wereld van Twitter. Elke dag post ze hier haar Twitterdagboek… Vandaag dag vierentwintig!

Haha! Het is 1 april vandaag en ook Twitter doet mee. Het begon vanmorgen vroeg al, toen de krant Metro in primeur met een likbare advertentie kwam opdraven.

Metro© Metro

In de advertentie staat te lezen dat Fiske Ice deze zomer nieuwe, exotische ijssmaken op de markt brengt en de lezer mag kiezen welke smaak het eerst in de rekken ligt. Om dat te promoten ontwikkelden Fiske Ice en Metro een revolutionair printprocédé: de likbare advertentie. Je moet dus aan de advertentie likken om de smaken te proeven. Via #fiske kan je op Twitter en Instagram laten weten welke smaak jouw favoriet is. De smaken zijn: Crazy Kiwi en Freaky Framboise. Al smaakten die eerder naar aprilvis!

Heel wat mensen deden dan ook wat de advertentie vroeg en postten hun foto’s op Twitter. Met dit resultaat:

 

Ik vraag mij echt af hoeveel mensen er echt aan gelikt hebben, of op zijn minst getwijfeld hebben…

Marlies Strubbe

tweet_marlies